HEAD

Opłaty

OPŁATA REJESTRACYJNA Wniesienie opłaty do 11.01.2017 Wniesienie opłaty do 15.04.2017 Wniesienie opłaty do 05.05.2017 Wniesienie opłaty od 06.05.2017
i na miejscu
Członkowie PTChO  450 zł 550 zł 600 zł 700 zł
Uczestnicy niebędący członkami PTChO 500 zł 600 zł 700 zł 800 zł
Studenci 50 zł 50 zł 50 zł 50 zł
Osoby towarzyszące 200 zł 200 zł 200 zł 200 zł
Pielęgniarki 100 zł 100 zł 100 zł 200 zł na miejscu
Kolacja w dniu 19 maja – 100 zł* (Liczba miejsc na kolację została wyczerpana)

Opłata rejestracyjna (Członkowie PTChO i uczestnicy niebędący członkami PTChO) obejmuje:

  • uczestnictwo w sesjach naukowych i wystawie firm,
  • uczestnictwo w uroczystości otwarcia i zamknięcia zjazdu,
  • materiały zjazdowe,
  • poczęstunki podczas przerw.

 

Opłata rejestracyjna dla Studentów obejmuje:

  • uczestnictwo w sesjach naukowych,
  • uczestnictwo w uroczystości otwarcia i zamknięcia zjazdu,
  • materiały zjazdowe,
  • poczęstunki podczas przerw.
     

Opłata rejestracyjna dla Pielęgniarek obejmuje:

  • uczestnictwo w sesjach naukowych,
  • uczestnictwo w uroczystości otwarcia i zamknięcia zjazdu,
  • poczęstunki podczas przerw.

 

Opłata rejestracyjna dla osób towarzyszących obejmuje uczestnictwo w uroczystości otwarcia zjazdu oraz uprawnia do korzystania z poczęstunków podczas przerw. Osoby towarzyszące nie otrzymują materiałów zjazdowych, nie mają wstępu na sesje wykładowe oraz wystawę firm.



Opłatę rejestracyjną należy wpłacać po dokonaniu rejestracji za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi konferencji, wybierając zakładkę REJESTRACJA.
Opłatę rejestracyjną należy wpłacać  na rachunek bankowy:
VM Media Sp. z o.o. VM Group Sp.k.
ul. Świętokrzyska 73, 80–180 Gdańsk
Bank BGŻ BNP Paribas Bank Polska SA, o. Gdańsk
94 1600 1303 0004 1007 1035 9151
z dopiskiem: „imię i nazwisko, zjazd ptcho 2017”


Osoby rejestrujące się za pośrednictwem internetowego systemu obsługi uczestników prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonania przelewu faksem na numer: 58 320 94 60 lub mailem na adresptcho2017@viamedica.pl

Z dniem 26.03.2014 roku zostały wprowadzone następujące opłaty za wysyłkę faktur:

  • wysyłka e-mailem - 0,00 PLN
  • list zwykły polecony - 5 PLN


Pisemną rezygnację z uczestnictwa w Zjeździe należy zgłaszać na adres organizatora lub mailem na adres: ptcho2017@viamedica.pl
W przypadku rezygnacji uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:

  • rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne
    wynoszą 10%
  • rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 35%

rezygnacja zgłoszona 14 dni przed Konferencją — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów

Organizator:

Via Medica

Patronat honorowy:

Via Medica

Patronat medialny:

Via Medica
Via Medica

Partner:

kopernik
Via Medica

Strony konferencji Grupy Via Medica wykorzystują pliki cookies. Opcje dotyczące cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Czym są i do czego służą pliki cookie możesz dowiedzieć się na stronie www.wszystkoociasteczkach.pl